کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735681477 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316319 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آیا سامسونگ با اسکنر اثر انگشت گلکسی S10E اشتباه خواهد کرد؟

به گزارش سافت گذر، دیگر تقریباً برای همه مشخص شده که سامسونگ می‌خواهد سه نمونه از خانواده گلکسی اس 10 معرفی کند که یکی از آنها S10E نام داشته و اسکنر اثر انگشتش در دکمه پاور آن قرار دارد. این دستگاه که نسبت به دو مدل اس 10 و اس 10 پلاس مشخصات فنی یکسان ولی امکانات کم‌تری دارد، گفته می‌شود زمینه‌ساز مشکلی اساسی برای سامسونگ خواهد بود.

سامسونگ گلکسی گلکسی S10E گلکسی اس 10 گلکسی اس 10 پلاس اسکنر اثر انگشت

گلکسی S10E که قرار است از اسکنر اثر انگشت در دکمه پاور بهره ببرد، می‌خواهد این دکمه را در مکان بسیار بالا و بدی جای دهد بنابراین دسترسی به آن بسیار سخت خواهد بود.

البته اکثر گوشی‌های سونی اکسپریا و برخی دستگاه‌های میان‌رده سامسونگ از چنین طراحی استفاده کرده‌اند ولی واقعیت آن است که این گوشی‌ها دکمه پاور را در مرکز کناره خود جای داده بودند؛ یعنی جایی که به صورت طبیعی وقتی گوشی را برمی‌دارید، انگشت روی آن قرار می‌گیرد.

سامسونگ گلکسی گلکسی S10E گلکسی اس 10 گلکسی اس 10 پلاس اسکنر اثر انگشت

حالا و بر اساس رندرهای دریافت شده مربوط به گلکسی S10E، گویا کار دارندگان این دستگاه برای بازگشایی قفل آن بسیار سخت خواهد بود. چنین تصمیمی از سوی کمپانی کره‌ای سبب ناراحتی افراد زیادی خواهد شد.

گفته می‌شود گلکسی S10E سایزی برابر با آیفون ایکس اس و آیفون ایکس آر خواهد داشت که البته دسترسی به بالای قاب این دستگاه‌ها کار هر کسی نخواهد بود. البته لازم به ذکر است که این دو محصول اپل هیچ دکمه مهمی در آن بخش ندارند.

نکته ناامید کننده دیگر درباره گلکسی S10E، رابط کاربری آن است که به نظر نمی‌رسد خریداران این دستگاه به عنوان پرچمدار سامسونگ از آن لذت چندانی ببرند.

در پایان اشاره کنیم که همه این حدس و گمان‌ها مبتنی بر رندرها بوده‌اند و مشخص نیست قطعاً رخ خواهند داد یا خیر. چه‌بسا سامسونگ این مشکل را خودش متوجه شده و آن را برطرف کرده است. به هر حال، باید تا 18 روز دیگر منتظر بمانیم تا این سری از پرچمدار سامسونگ نیز معرفی شود.


منبع: phonearena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44184 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/11/19 تعداد مشاهده: 2364
سافت گذر